پنج نمونه از بدترین آهنگ های کاور شده

مواقع زیادی وجود داشته که آهنگ های کاور شده از نسخه ی اصلی آن زیباتر از آب در می آیند اما برعکس این حالت نیز وجود دارد. گاهی می بینیم که یک بند یا خواننده یکی از آهنگ های مورد علاقه ی شما را بر می دارد و آنقدر بد اجرایش می کند که احساس تهوع به شما دست می دهد. 5 آهنگی که در زیر معرفی می کنم از همین قاعده پیروی می کنند:

1- آهنگ Comfortably Numb با اجرای Scissor Sisters : اگر این آهنگ را بشنوید و به نام آن توجه نکنید فکر می کنید در حال شنیدن یک آهنگ مزخرف هستید. به نظرم اعضای پینک فلوید بعد از شنیدن این کاور ، باید 3 روز عزای عمومی اعلام می کردند.


2- آهنگ Smells Like Teen Spirit با اجرای Tori Amos : Tori Amos آهنگ های زیادی را کاور کرده و جالب اینکه همه آنها بدرد نخور هستند. این زن متخصص نابود کردن آهنگ های دوست داشتنی ست.


3- آهنگ You Shook Me All Night با اجرای Celine Dion و Anastacia : گروه Ac/Dc گروه محبوبی است زیرا آهنگهایش همه را وحشی می کند. اما هیچ شباهتی بین اجرای Celine Dion و Anastasia با نسخه ی اورجینال Ac/Dc وجود ندارد.


4- آهنگ I Love Rock N' Roll با اجرای Britney Spears (لعن...) : از اینکه Joan Jett - خواننده ی اصلی این آهنگ - هنوز در قید حیات هست بسیار خوشحالم. چون دوست ندارم لرزیدنش رو توی گور ببینم.


5- آهنگ Faith با اجرای Limp Bizkit : البته Limp Bizkit آهنگ Behind Blue Eyes را خوب کاور کرد امّا در مورد Faith اصلا چنین نظری ندارم.


پ.ن: دوستان عزیز من تصمیم گرفتم کامنت هایی که لطف می کنید و توی وبلاگم می ذارید رو توی خود وبلاگ جواب بدم. به شما هم پیشنهاد می کنم همینکار رو کنید.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

8 نظرات:

# ارسال شده توسط عمو آلبرت

واقعا جالب بود...فکر نکنم اینا بعد از کاور کردن آهنگ خودشون گوش کرده باشن چی ساختن...
anastacia و celine dion پیش خودشون چی فکر کردن که AC/DC رو مورد نوازش قرار دادن؟!
بریتنی (لعن ...) که به ماند...

# ارسال شده توسط Warrior

Scissor Sisters و Comfortably Numb؟؟!!
باید دانلود کنم کلی بخندم :)
محمدرضا، می‌گم جداً چه عجایبی در این پست خوندم، Tori Amos آهنگ Smells Like Teen Spirit رو کاور کرده؟ نمی‌دونم چی فکر کرده. کمتر کسی جرات داره سراغ یه همچین آثار بری و لهش کنه

خوشحال شدم مطلب جدیدت رو خوندم. اگر چه نوشتی بدترین کاورها ولی انگار بیشتر مشتاق می‌شیم بریم گوش بدیم

# ارسال شده توسط بردیا

سئوال دارم ... این مطلب بعنوان یک نظر شخصی هست یا جایی منتشر شده ؟ .

# ارسال شده توسط Unknown

آره خودم هم اون تصویری رو خیلی دوست دارم.!

اینو که میخونم:

آهنگ Comfortably Numb با اجرای Scissor Sisters
خندم میگره! جالب اینجاست که اصلن این گروه رو نمیشناسم!
اما اینکه گروهی بیاد یکی از بهترین آهنگ های پینک فلوید رو کاور کنه!...

# ارسال شده توسط Yazdan Mohammadjani

yadi mik0nam az yeki az behtarin cover ha az dide khodam . Chon ta delet bekhad covere bad soragh daram .
cover e "IMAGINE" Az j.lennon tavasote "A PERFECT CIRCLE"

# ارسال شده توسط SMIKER24

به Warrior : آره حتما دانلودش کن. می دونی هر کسی نسبت به این کاور های مزخرف یه عکس العملی داره. مثلا تو خنده ات می گیره...ولی من در حین گوش کردن به این کاور ها فحش می دم :)
--------
به بردیا: می شه گفت هم آره و هم نه. من در سایتی یه مطلب با این عنوان خوندم که حدود 15 تا از بدترین کاورها رو معرفی کرده بود. برای اینکه این پست رو بذارم مجبور شدم همه او آهنگ های مزخرف رو دانلود کنم و گوش بدم تا بتونم این مطلب رو بنویسم.
--------
به 0%: خیلی وقتا همین بلند پروازی ها باعث بدبختی آدم می شه. من مطمئنم توی دنیا خیلی آدمها هستند که با شنیدن کاور آهنگ comfortably numb از گروه Scissor Sisters متنفر شدن.
--------
به یزدان: می دونی که من اکثر آهنگ های پیشنهادی تو رو دانلود می کنم و گوش می دم. این کاور هم حتما باید خیلی زیبا باشه.حتما دانلودش می کنم

# ارسال شده توسط Unknown

مرسی پسر.
حتمن روش فکر میکنم.و اینکه اگه از طرح ها وکار های خود ردیو هد بخاین من یکی دارم که پیشنهاد کنم.بعدن واست میفرستم.به زودی زود ;)

# ارسال شده توسط یزدان محمدجانی

خوبی ؟ گوش دادی اون آهنگو که بهت گفتم ؟ لینکتو گذاشتم

ارسال یک نظر