اندر احوالات تام یورک و گروه جدیدش



درست شنیدید. تام یورک برای اجرای زنده ای که در چهارم و پنجم اکتبر در پیش دارد ، تعدادی از حرفه ای ها را کنار خود جمع کرده است. این خبری است که توسط خود تام در Radiohead's Dead Air Space Website منتشر شده است.خب ، اول نگاهی به اعضای این گروه بیندازیم:
نوازنده ی گیتار باس --- Flea از Red Hot Chili Peppers
نوازنده ی درام --- Joey Waronker ( درامر Jeff Beck )
و در آخر هم Nigel Godrich تهیه کننده ی همیشگی Radiohead
تام یورک در وب سایت مذکور اعلان کرده که این افراد به منظور همکاری در اجراهای زنده ای که تام در پیش دارد دور هم جمع شده اند و حتی اسمی هم برای گروه انتخاب نشده است.
این گروه بدون نام قرار است در اجرای برخی آهنگ های آلبوم The eraser - که در سال 2006 منتشر شده بود- و همچنین برخی از آهنگ های جدید با تام یورک همکاری کنند. مجله ی رولینگ استونز درباره تشکیل چنین گروهی نوشت: "اخیرا اجراهای تام یورک محدود می شد به اینکه او تک و تنها با یک گیتار آکوستیک در وسط صحنه می ایستاد و می خواند. این وضعیت باید تغییر پیدا می کرد و ما از این بابت خوشحالیم"

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

5 نظرات:

# ارسال شده توسط Unknown

من که از این موضوع ناراحتم :(

# ارسال شده توسط Warrior

پسر کجایی؟! چه خبر؟
خوشحال شدم مطلب رو خوندم
ولی The Eraser که 2006 منتشر شده

امیدوارم اجراهای خوبی داشته باشن

# ارسال شده توسط یزدان محمدجانی

آقا فقط یک نکته Eraser سال 2006 منتشر شد نه 2004 . مطلبتو خونده بودم تو دد ایر اسپیس . اونجا سر کوچه همیشه پاتوقمه .

بشین درستو بخون عزیزم وبلاگ نویسی هیچی توش نیس !

# ارسال شده توسط SMIKER24

به 0% : ناراحتی نداره که . اتفاقا من از یه چیز گروه خیلی خوشم اومد . اونم حضور Flea هستش. این ریف های باس این بشر شاهکاره. آهنگ Torture Me رو گوش کن.
-------
به Warrior : سلام پسر. والّا یه مقداری سرم شلوغه.دارم اگه می شه واسه ارشد بخونم. آره اتفاقا خودمم می دونستم اما فکر می کنم غلط تایپی بوده که 2004 نوشتم. درستش کردم. مرسی
-------
به یزدان محمدجانی: به جان خودم من انقدر معتاد این وبلاگ نویسی شدم که نگو. این چند روزی که آپ نکردم داشتم می مُردم :)

# ارسال شده توسط Unknown

راستی اون تصویری ردیوهد هست به اسم paranoid
بنظرم اون شخصیت خوب باشه واسه گرافیتی. مخصوصن اون صحنه که رو تیر چراغ برق میشینه.

ارسال یک نظر