5 تن از بدشانس ترین موزیسین های موسیقی راک

تصور کنید که شما در راه انداختن یک گروه موسیقی همکاری می کنید ، در اوقات سخت گروه را ترک نمی کنید ، از خواب و خوراکتان می زنید و مدام به تمرین می پردازید اما....... یک روز از خواب بیدار می شوید و می بینید آنها شما را از گروه خط زده اند!!!
بعد از این اتفاق ممکن است رفتارهای متفاوتی از شما سر بزند. مثلا:
رفتار اول : با خودتان می گویید "اصلا گور باباشون" و بی خیال دنیای موسیقی و شهرت می شوید
رفتار دوم : باز هم با خودتان می گویید " گور باباشون" اما در ادامه می گویید "اصلا می رم و یه گروه موسیقی دیگه برای خودم دست و پا می کنم".
بعد می نشینید و می بینید که یک روز همان گروهی که شما را از آن بیرون انداختند ، به شهرت جهانی رسیده و آلبومهایش با سرعت نور بفروش می رسد.
کسانی که می خواهم در این لیست معرفی کنم ، شرح حالشان همانند داستان بالا است.
1- Dave Mustaine اولین گیتاریست متالیکا : او خوش شانس ترین فرد در این لیست محسوب می شود زیرا او توانست بعد از اخراج از گروه متالیکا ، یک گروه دیگر برای خودش راه بیندازد و به فعالیت بپردازد : گروهی با نام Megadeth
2- Tracii guns اولین گیتاریست Guns n' Roses : گروه گانز با Tracii شکل گرفت. اما یک روز که اعضا برای اجرا خودشان را آماده می کردند ، Tracii سر تمرین حاضر نشد و همین موضوع باعث شد که او را از حذف کنند و Slash را جایگزینش کنند.
3- Glen matlock اولین بیسیست S/e/x Pistols : با اینکه Glen در نوشتن بسیاری از آهنگ های گروه همکاری کرده بود و حتی در اولین و زیباترین آلبوم آنها ( Never mind the bollocks ) نیز حضور داشت اما بخاطر اینکه او به Beatles علاقه داشت عذرش را خواستند و اخراجش کردند. جای او را کسانی گرفتند که حتی نواختن بیس را نیز به خوبی بلد نبودند.
4- Pete Best اولین درامر Beatles : دقیقا قبل از قرار گرفتن Beatles بر قلّه ی شهرت ، Pete بدون هیچ توضیحی از گروه اخراج شد. چه کسی از اتفاقات پشت پرده با خبر است؟
5- تمام درامرهای Nirvana که اسمشان Dave Grohl نبود: شاید غیر قابل باور باشد امّا تا قبل از پیوستن Dave Grohl در سال 1990 ، Nirvana حدود 73 تا درامر عوض کرده بود.


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

5 نظرات:

# ارسال شده توسط Warrior

پست جالبی زدی، ازت ممنونم. مطلب متفاوتی هستش.

خوب، به نظرم شاید در بعضی موارد ریشه‌ی این اتفاقات در پشت‌پرده‌ی کمپانی‌های صفحه‌پرکنی باشه. یا شایدم بعضی از تبانی‌ها باعث بوجود اومدن این جریانات باشه، البته بعضی اوقات این خود اعضای گروه هستند که آبشون تو یه جوب نمیره. مثلا همین خواننده‌ی گروه Velvet Revolver بنام Scott Weiland

# ارسال شده توسط Unknown

این مطلب خیلی جالب و متفاوت بود!

# ارسال شده توسط ICE

من شما رو تو بلاگم لینک میکنم تا همیشه یادم باشه بهتون سر بزنم..خیلی خوبه که آدم های باسلیقه تو موسیقی میبینم..موفق باشید..مرسی از مطالبی که مینویسی

# ارسال شده توسط ICE

درمورد اون تیکه از اسکورپیونز...خیلی خوبه..حس خاصی داره
انگار تو یه ثانیه میخواد زندگی رو بچپونه تو چشمات..ت روحت..انگار ثانیه های خاصی وجود دارن.که زندگی رو ت خودشون دارن..نمیدونم..چه جوری توضیح بدم!

# ارسال شده توسط SMIKER24

به warrior : خواهش می کنم. من هم با شما موافقم. نمی دونستم خواننده ی velvet revolver یه همچین بازی یی از خودش درآورده. مرسی از اطلاع رسانیت. راستش از نوجوانی هرجا که slash بود غیرت من سبز می شد :)
-------------------------
به 0% : شما لطف داری. خوشحالم که خوشتون اومد
-------------------------
به raheleh : راحله خانم مرسی بابت لینک.حتما لطفتون رو جبران می کنم. همون طور که در یکی از پست هام هم نوشتم رابطه radiohead با شعور موسیقایی یه رابطه ی مستقیمه. تمام طرفداران radiohead که شما هم یکی از اونا هستید از دوستان من محسوب می شن. شما هر کاری دوست داشتید می تونید با لینک من بکنید. حتی می تونید اسپمش کنید :)
موفق باشید

ارسال یک نظر