بازگشت مومیایی های عرصه ی Classic/Hard Rock


همانطور که می دانید آخرین آلبوم گروه Kiss به نام Psycho Circus در سال 1998 منتشر شد و بعد از آن گروه دست به هیچ گونه فعالیت هنری نزده بود. اما چند روز پیش Paul Stanley در وبلاگش خبر از انتشار یک آلبوم جدید با نام Sonic Boom را داد که ظاهرا تا چند روز دیگر مرحله ی ضبظ آن نیز به پایان می رسد.
نکته جالب دیگر ، نحوه ی عرضه ی این آلبوم است که قرار است از طریق فروشگاه های زنجیره ای Walmart به فروش برسد!!! تصور کنید که شهروندان امریکایی ما برای خرید آبجو و پوشک بچه ، سری به فروشگاه های Wallmart بزنند و سر راهشان آلبوم Sonic Boom را نیز خریداری کنند. البته فروش آلبوم به این سبک ، یک حرکت جدید محسوب نمی شود. تا جایی که می دانم گروه AC/DC هم قبلا از این کارها کرده بود.

پی نوشت: این مطلب را به درخواست یکی از دوستانم نوشتم و از همینجا اعلام می کنم که بنده هیچ علاقه ای به این گروه نداشته و ندارم. فقط از آهنگ Sure Know Something - Unplugged و Rock and Roll All Nite شون خوشم میاد. پیشاپیش از شما بخاطر گذاشتن این پست عذرخواهی می کنم :دی
راستی اگر مایکل جکسون زنده بود ، دیروز 51 ساله می شد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

8 نظرات:

# ارسال شده توسط Warrior

سلام محمدرضا
اره خیلی وقت پیش خونده بودم که در حال ضبط هستن
دقیقاً زدی وسط خال
منم از آهنگ Rock and Roll All Nite خوشم میاد
آخرین بار اجرای زنده‌شون رو در مسابقه American Idol به همراه Adam Lambert دیدم
اره منم این خبر 51 سالگی مایکل رو خوندم:) روحش شاد

اما در مورد Oasis نمیدونم خوشت بیاد نه، اما احتمال می‌دم خوشت بیاد چون از اون دسته افراد نیستی که توی Playlistet فقط اسم چندتا گروه پیدا بشه
کلاً Oasis انقلابی در راک بریتانیاست.

بخاطر ارادتی که به شما دوستان عزیز دارم چندتا آهنگ‌های اصیل Oasis رو میذارم

Rock 'N' Roll Star
http://www.mediafire.com/download.php?efkav4dy7qh

آهنگ بسیار بسیار زیبای Wonderwall
http://www.mediafire.com/?ctdnzkv5zjx
پیشنهاد می‌کنم حتما گوش بدی

Live Forever هم خیلی زیباست
http://www.mediafire.com/download.php?cw4wwi3wwlo

Single های قشنگ خیلی داره، امیدوارم خوشت بیاد

# ارسال شده توسط Warrior

راستی آدرس پروفایلت در last.fm رو بهم بده

# ارسال شده توسط Unknown

من که این گروه رو نمیشناسم! حالا که خوشتون نمیاد پس دنبالشم نمیروم.

# ارسال شده توسط Unknown

قضیه زنده بودن مایکل چیه؟

# ارسال شده توسط Unknown

یه فیلم هست که مایکل از اتوبیل پزشک قانونی میاد بیرون وزنده است! اما بعد معلوم میشه که فیلم جعلی بوده وآزمونی بوده واسه میزان زود باوری کاربران اینترنت

# ارسال شده توسط SMIKER24

Warrior جان شما لطف داری. مرسی بابت لینک ها
آدرس پروفایل Last.fm من هم که Mohammadreza_c هستش

# ارسال شده توسط SMIKER24

به 0% : بسیار کار خوبی می کنی که دنبالشون نمی ری. وقت تلف کردنه.
-----------
راستش این فیلم رو که می گی منم دیدم.شاید باورت نشه اما با اینکه 90 درصد مطمئن بودم که فیلم جعلیه اما آرزو می کردم که حقیقت داشته باشه و مایکل یه گوشه ای از این دنیا در حال زندگی کردن باشه.باور کن اگر مایکل زنده بود اصلا ناراحت نمی شدم که همه مون رو سر کار گذاشته :)
البته یه چیزی بگم. من چند روز پیش در یک سایتی غیر از این فیلم یه فیلم دیگه هم از مایکل دیدم که مربوط به انتقال مایکل از هلی کوپتر بودش. نویسنده ی اون سایت بعد از پخش دو تا فیلم کلی دلیل و مدرک میاره که مایکل زنده اس.
اما نزدیک به اطمینان می گم که مایکل دیگه زنده نیست.

ناشناس

بد

ارسال یک نظر