آهنگ جدید امینم به نام Warning ، هشداری به ماریا کری و همسرش نیک کنون

امینم انگار عادت داره که هر چند وقت یک بار به یه بنده خدایی گیر بده و ضدش آهنگ بخونه. این خواننده ی سبک هیپ هاپ و رپ از سال 99 تا حالا پا توی کفش خیلی ها کرده. مثل جرج بوش ، مایکل جکسون ، گروه N sync و ...


حالا می رسیم به جریانEminem ، Mariah Carey و Nick Cannon . داستان از اونجا شروع شد که چند وقت پیش eminem در آهنگی به نام Bagpipes From Baghdad درباره ی رابطه اش با mariah آهنگ خوند. به عنوان اشاره در چند خط از آهنگ امینم می گه:


"mariah,whatever happened to us,what did we have to break up"


در ادامه ی آهنگ امینم رو به همسر Mariah carey می کنه و می گه:


"Nick Cannon better back the f*** up, i'm not playing, i want her back you punk"


و حتی کار رو از این حرفها هم بدتر می کنه و یه جا به Nick Cannon می گه:


" i wish you luck with that f***in' wh**e "




بعد از این اتفاق nick cannon که حسابی از دست eminem عصبانی شده بود توی وبلاگ شخصی اش اظهار می کنه که امینم آدم عقده ای هست". در جایی دیگه از بلاگش به امینم می گه "slim lamey" و باز در قسمت دیگری از متن بلاگش امینم رو به مبارزه دعوت می کنه که از مخفیگاهش و بادی گاردهاش جدا بشه و بیاد و رو در رو مبارزه کنه . Nick Cannon به این رجز خونی هاش ادامه میده و خطاب به امینم می گه " می خوام کاری کنم که دیگه اسم منو نیاری و از حرفهایی که پشت سر ماریا زدی پشیمون بشی. سابقه ی تو از امروز لکه دار میشه. مردم از امروز به بعد تو رو به عنوان یه رپر شکست خورده از NickCannon می شناسن".


این پست Nick cannon چند وقت بعد از وبلاگش حذف می شه. Nick Cannon می گه: " این پست ترافیک زیادی به وبلاگم وارد می کرد و باعث down شدن وبلاگم می شد. برای همین تصمیم گرفتم از بلاگم حذفش کنم"


البته Mariah Carey هم بیکار نمی مونه. در یکی از مصاحبه های ماریا کری :

-خبرنگار: " ماریا ببخشید که می پرسم. اما نظرت درباره این چیزهایی که امینم درباره ات گفته چیه؟ "

-ماریا کری: " چه کسی؟" (این چه کسی رو با لحن تمسخر آمیزی بیان می کنه. انگار که اصلا امینم رو نمی شناسه)

-خبرنگار دوباره تکرار می کنه: " امینم"

-ماریا کری: "من آب نبات نمی خورم " (اینجا هم امینم رو مسخره می کنه که یعنی کلمه ی "امینم" یه جور آبنباته)


البته Mariah Carey به همین جا بسنده نمی کنه و یک آهنگ هم به نام "obsessed" یا "عُقده ای" بر ضد امینم می خونه.




بگذریم. همه فکر می کردن
مشاجرات به همینجا ختم می شه و بازی -1 تموم می شه. اما همین چند روز پیش امینم یه آهنگ خفن دیگه به نام "The Warning" یا " هشدار" بر علیه Mariah و همسرش Nick خوند.


نکته: سه آهنگی که درباره اش صحبت کردم را می تونید دانلود کنید. داخل متن هر سه آهنگ رو لینک کردم.

نکته 2: خواهش می کنم یه کم فرهنگ وبلاگ نویسی تون رو بالا ببرید. من توی وبلاگم از هرجا که اقتباس مطلب کردم یا کپی برداری کردم ، منبعش رو به همراه لینکش ذکر کردم. این احترام به حقوق ناشره.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

3 نظرات:

# ارسال شده توسط امیرمحمد

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری اگه دوست ذاسشتی بیا با هم تبادل لینک کنیم
www.doxtnos.blogfa.com
DOXTNOS MUSIC (R&B METALL CLASSIC ...)s
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی

# ارسال شده توسط A.J

اه بدم میاد از امینم

# ارسال شده توسط یزدان محمدجانی

از رپ بدم میاد

ارسال یک نظر