درباره اولین آلبوم گروه Radiohead با نام Pablo Honey

Pablo Honey اولین آلبوم گروه بریتانیایی Radiohead استکه در سال 1993 منتشر شد.هر چند تمام کارهای ریدیو هد خوب هست اما درباره Pablo Honey باید یه مقدار منصف باشیم.با اینکه من خودم طرفدار دو آتیشه ی ریدیو هد هستم اما فکر می کنم اگه موسیقی خاص گروه و اوج گرفتن های تام یورک (خواننده) نبود ، این آلبوم در حد یه اثر معمولی به نظر میومد.

همانطور که می بینید کاور آلبوم ، عکس یه بچه است که در مرکز گل قرار داره. خیلی جالبه بدونید که اون بچه ، فرزند یکی از دوستان مشترک گروه هست.

اسم آلبوم هم از یکی از دیالوگهای برنامه ی کمدی Jerky Boys گرفته شده که در امریکا پخش می شده.این کمدی کربوط به یه سری مزاحمت های تلفنی می شده.

معروف ترین آهنگ این آلبوم کاری هست به اسم Creep که به نظر من یه اثر آس محسوب می شه. البته این آهنگ در سال 92 بصورت تکی منتشر شد ولی جالب اینجاست که در اون سال هیچ موفقیتی کسب نکرد. اما وقتی دوباره در سال 93 جزء یکی از Trackهای آلبوم Pablo Honey منتشر شد به یکی از تاریخی ترین آهنگ ها تبدیل شد. شهرت این آهنگ به حدی شد که گروه از اجرای این آهنگ بدش اومد و در فاصله ی سالهای 98 تا 2001 اونو از لیست اجراهای زنده اش حذف کرد.

نقدهای زیادی درباره این آهنگ وجود داره. اول از همه بگم که واژه ی Creep به شخصی گفته می شه که مردم ازش خوششون نمیاد و در جای دیگه معنای علف هرز می ده.

ادامه دارد...

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

2 نظرات:

# ارسال شده توسط اميد

سلام دوست عزيز
وب زيبا و باحالي داري اگه دوست داشتي عزيزبه وب من هم سر بزن
دوستيابي ،اس ام اس،جوک،سرکاري،ضدحال....
راستي اين قسمت ها بيشتر تو آرشيو موضوعي هست

عزيزم ميشه نظرت را در مورد تبادل لينک را هم بپرسم

موفق باشي عزيزم
باي تا هاي

# ارسال شده توسط Mr.Lavigne

Hi Dude
Salam
che kari azam sakhtast doste aziz ?

ارسال یک نظر