آزی آزبورن - قسمت اول

1979: آزی که بخاطر اخراج از بلک سبث (black sabbath) به شدت بهم ریخته ، حدود 6 ماه را در هتل صرف عیاشی و مست کردن می کنه. تا اینکه شارون آردن ( دختر دون آردن ) وضع اسفبار آزی رو می بینه و تصمیم می گیره به او کمک کنه.


1980: دون آردن مدیریت برنامه های بلک سبث رو ول می کنه و دنبال کارهای آزی رو می گیره. اونا گروهی به نام "law" را می اندازن که بعده ها به "blizzard of ozz" تغییر نام می ده.اما این گروه دوام زیادی نمیاره.


کانال CBS از آزی پشتیبانی می کنه ، یه Meeting برای او ترتیب می ده و از افراد سرشناس هم برای تمشا دعوت به عمل میاره. شارون پیشنهاد می کنه که برای سرگرم کردن هر چه بیشتر افراد سرشناس، آزی باید هنگام ورود به صحنه 3 تا کبوتر سفید رو در هوا رها کنه. اما موقع اجرای برنامه اتفاقات یه جور دیگه می افته: آزی که زیاد از حد مست بود وارد صحنه می شه ، روی پای یک دختر تماشاچی میشینه، دو تا کبوتر رو ول می کنه و سر کبوتر سوم رو با دندون از تنش جدا می کنه. جمعیت به شدت شوکه می شن.


شارون وقتی این صحنه رو می بینه انقدر می خنده که شلوارشو خیس می کنه . بعده ها شارون در این باره می گه: " مقدارش کم نبود، اندازه ی یه گودال بود!". آزی رو بخاطر این رفتارش از Meeting اخراج می کنن و آزی دوباره گند می زنه: او هنگام خروج یکی دیگه از کبوترها رو می گیره و سرش رو با دندون جدا می کنه و لاشه اش رو به سمت "بخش پذیرش" پرتاب می کنه.خبر در همه جا می پیچه و مطبوعات این رفتار آز رو به شدت محکوم می کنن و به او لقب هایی مثل"روانی" و "مرد دیوانه" نسبت میدن . انجمن تهذیبی امریکا هم تلاش می کنه که اجراهای اونو در تمامی ایالت ها قدغن کنه.


جالب اینجاست که تمام این اتفاقات بد قبل از انتشار اولین آلبوم مستقل آزی می افته. با اینکه آزی از ورود به ساختمان CBS محروم می شه اما اونا تصمیم می گیرن که آلبومشو منتشر کنن.این آلبوم که Blizzard of Ozz نام داره در کمال ناباوری به رتبه ی هفتم در چارت های بریتانیا و بیست . یکم در چارت های امریکا دست پیدا می کنه.


1981: آزی از همسرش thelma طلاق می گیره و آلبوم دومش رو تحت نام "دفتر خاطرات یک مرد دیوانه" یا "diary of a mad man" منتشر می کنه.این آلبوم در بریتانیا چهاردهم و در امریکا شانزدهم می شه.


چندهفته بعد از انتشار این آلبوم Bob Daisly و Lee Kerslake بخاطر مسائل مالی از گروه اخراج می شن و Aldridge وDudy Sarzo جای اونا رو می گیرن.


اما رفتارهای ناپسندی که آزی در کنسرت هاش انجام می ده اونو به پایین می کشه. مثلا اون معده ، روده
و هر گوشتی که در قصابی ها باقی می مونده رو در کنسرت هاش به سمت تماشاچیان پرتاب می کرده!!!



ادامه دارد....


مطالب مرتبط:

Mr . Crowley کاری ارزنده از Ozzy Osbourne

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر