آهنگ های به یاد ماندنی - شماره 1

برخی آهنگ ها انقدر زیبا هستند که همه را مجذوب می کنند.


نام آهنگ: I will always love You

خواننده: Whitney Houston

سبک : پاپ ، R&B

توضیحات: این آهنگ به عنوان موسیقی فیلم Bodyguard ارائه شد. اصل این آهنگ توسط خواننده ای به نام دالی پارتون (Dolly Parton ) و در سال 1973 اجرا شد است. تغییراتی که ویتنی هوستون در آهنگ ایجاد کرد باعث موفقیت این آهنگ شد. او تونست از این آهنگ 12 میلیون کپی بفروشد. ویتنی هوستون با این آهنگ موفق به دریافت دو جایزه ی گرمی ( Grammy ) با عناوین " best female pop vocal performance " و "record of the year" شد. همچنین چندین جایزه دیگر از American music awards ، world music awards people's choice awards ، Mtv movie awards ، Soul train music awards و .... دریافت کرد.

برای دانلود آهنگ ، دریافت متن و ترجمه روی ادامه ی مطلب کلیک کنید




دانلود کنید با حجم 4.2 مگابایت از 4shared


If I should stay,
I would only be in your way.
So I'll go, but I know
I'll think of you ev'ry step of the way.

And I will always love you.
I will always love you.
You, my darling you. Hmm.

Bittersweet memories
That is all I'm taking with me.
So, goodbye. Please, don't cry.
We both know I'm not what you, you need.

And I will always love you.
I will always love you.

(Instrumental solo)

I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.

And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you.

You, darling, I love you.
Ooh, I'll always, I'll always love you


اگر قراره بمونم

باید آنطور باشم که تو می خواهی

پس می رم، اما می دانم

در هر قدمی که در راه بر می دارم به تو می اندیشم


و من همیشه عاشقت خواهم بود

همیشه عاشقت خواهم بود

عاشق تو ، تو عزیز من


خاطرات تلخ و شیرین

تنها چیزی است که با خود می برم

پس خدانگهدار ، خواهش می کنم گریه نکن

ما هر دو می دونیم ، من اون کسی نیستم که تو نیاز داری


امیدوارم زندگی با تو مهربانانه رفتار کند

امیدوارم به هر چیز که رویاش رو داشتی ، برسی

و برات آرزوی خوشی و شادی می کنم

و بالاتر از همه برات آرزوی عشق می کنم


و من همیشه عاشقت خواهم بود

همیشه عاشقت خواهم بود


دوستت دارم عزیزم

همیشه ، همیشه عاشقت خواهم بود






ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

2 نظرات:

نیما

سلام. . .فکر کنم مشکلی تو دانلود این فایل وجود داره. . .بهتره 1 دور چکش کنین! منظورم آهنگهای بیاد ماندنی شماره 1 هستش. . .فعلا.

ناشناس

سلام.آهنگ شماره 1 دانلود نمیشه. لطفا کنترل کنید.

ارسال یک نظر