تولّد من!

امروز روز تولّد من است.....16 آذر.
مسلما اگر تواناییش را داشتم چنین روزی را از تقویم ها قلم می گرفتم که هیچ سالی "16 آذر" نداشته باشد. که مجبور نباشم به یاد آورم که چقدر از عمرم بیهوده گذشته است. این یادآوری نه تنها حس لطیفی ندارد بلکه به مثابه ی یک صندوقچه ی قدیمی می ماند که درونش چیزی جز موش و موریانه نیست.
کار مفیدی که امروز انجام دادم این بود که از خانه بیرون بروم و در حالی که چشمانم با باران خدا همزاد پنداری می کرد به نوای تام یورک گوش کنم:
"just 'cause you feel it doesnt mean its there"


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

5 نظرات:

# ارسال شده توسط Unknown

هی رفیق تاریخش مهم نیست ,سنو سال مهم نیست , روز مهم نیست ,سال مهم نیست
تنها چیزی که مهمه اونیه که درونت پروروندی

# ارسال شده توسط Unknown

http://www.atings.com/uploads/1260324539.jpg

:D

# ارسال شده توسط محمدرضا عشوری

خودتو ناراحت نکن من با همه اشتباهاتم که بعضیاشون هنوز آزارم میدن بازم دوست دارم اگه برگشتم همون اشتباهاتو بکنم و بازم عمرمو تلف کنم ، که چی ؟ استفاده چی؟ خوشم همین بسه مطابق میل کسی زندگی نکردم راحت راحت ، با یه کم تاخیر تولدت مبارک

# ارسال شده توسط Unknown

خواهش می کنم رفیق :)

# ارسال شده توسط عمو آلبرت

هر چند دیر...ولی بازهم...

ارسال یک نظر