راک غمگین با Antimatter


از الان بگم. اگه این آهنگ رو شنیدید و افسرده شدید به من و وبلاگم هیچ ربطی نداره.

نام آهنگ : Epitaph
آلبوم: planetary confinement
کاری از: Antimatter
سبک : Alternative Rock ، Melancholic Rock
حجم فایل: 4.7 مگابایت
توضیحات: گروه Antimatter توسط Duncan Patterson (نوازنده ی سابق گیتار بیس گروه Anathema) و Mick Moss شکل گرفت . پس از انتشار 3 آلبوم با نام های "saviour" ، "lights out" و "planetary confinement" پترسون تصمیم گرفت گروه را ترک کند و یک گروه دیگر برای خودش راه بیندازد. اما Moss گروه را سر پا نگه داشت و آلبوم "leaving Eden" را با همکاری Danny Cavanagh ( گیتاریست Anathema ) منتشر کرد.

توضیح بیشتر لازم نیست . آهنگ و متن شعر واقعا زیبا هستند. حتما دانلودش کنید:

پسورد فایل: Pandemonium


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

2 نظرات:

# ارسال شده توسط Unknown

این آهنگ رو دانلود کردم اما پسورد می خواد.
از آهنگ هایه ردیوهد هم
street spirit/there there / creep / idioteque
نتونستم یدونه بگم >اما تا اونجا که تونستم کم گفتم.
:)

A.J

# ارسال شده توسط Unknown

آره تام یورک واقعا معجزه اس! و همه ی آهنگ هاش معرکه س.آهنگ هایی که تو دوست داری هم خیلی قشنگه .
اون تصویری که میگی رو ندیدم متاسفانه , اجراهایی مثل idioteque / the national anthem/there there هم فوق العاده هستن.
واسه پسورد هم خواهش میکنم. ;)
این آهنگ هم که واسه دانلود گذاشته بودی قشنگ بود,ولی اونقدر افسرده کننده نبود (البته هر کسی سلیقه ی مختلفی در مورد آهنگ ها داره)!!آهنگ های آناتما به نظر من خیلی افسرده کنندن.

A.J

ارسال یک نظر